חודשיים לאחר הפיגוע: הפצוע בן ה-80 השתחרר מביה"ח

בנצי לייזרוביץ No Comments on חודשיים לאחר הפיגוע: הפצוע בן ה-80 השתחרר מביה"ח

הנס הגדול של דוד טובול בן ה- 80: כחודשיים לאחר שנפגע אנושות בפיגוע הדריסה בשוק מחנה יהודה והיה תלוי בין החיים לבין המוות, שוחרר הבוקר מהמרכז הרפואי שערי צדק במצב טוב להמשך שיקום

צילום: אפרת פרג׳ון, שערי צדק
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דוד טובול בן ה-80 הגיע ליחידת הטראומה בשערי צדק במצב אנוש ובסכנת חיים מיידית לאחר שנפגע אנושות בפיגוע הדריסה בשוק מחנה יהודה בערב יום הזיכרון האחרון.

לאחר שטופל ביחידת הטראומה, אושפז קרוב לחודשיים ביחידה לטיפול נמרץ עבר מספר רב של ניתוחים, והיה תחת טיפול אינטנסיבי ומקיף של הצוות הרפואי, הצוות הסיעודי, מערך ההנשמה והפיזיותרפיה וצוות המערך הסוציאלי.

לפני כ- 3 שבועות החל שיפור הדרגתי במצבו, והוא שב להכרה וחזר גם לדבר והועבר מטיפול נמרץ למחלקה הכירורגית. כיום לאחר תהליך החלמה הוא משתחרר משערי צדק להמשך שיקום.

מנהל יחידת הטראומה בשערי צדק ד"ר אלון שורץ מספר: "דוד הגיע אלינו במצב אנוש, היה מונשם זמן רב והיתה סכנה אמיתית וממשית לחייו. באופן מעורר השראה, דוד שאינו אדם צעיר, חזר לדבר והחל לאזור כוחות מחודשים. מעורר השראה לראות אדם כמוהו מוצא את הכוחות להחלים, מתלוצץ עם הרופאים וחוזר לעצמו. אני מודה לכל מי שלקח חלק בטיפול במר טובול – החל מצוות חדר הטראומה, דרך האחיות המסורות, הרופאים, העובדות הסוציאליות, צוות הטיפול נמרץ, צוות המחלקה הכירורגית וכל יתר הצוותים שסייעו".

מנהל היחידה לטיפול נמרץ בשערי צדק פרופ' פיליפ לוין: "לראות את דוד טובול שמח, צוחק ומדבר זה מראה שלא יכולנו לדמיין כשהגיע אלינו. מצבו היה קשה, הוא היה מונשם ומורדם לאורך זמן רב. אני מודה לרופאים, לאחיות ולכל צוות הטיפול נמרץ שנלחמו על חייו של דוד ושמח שאנו נמצאים ברגע כה מרגש זה".



0 תגובות